Click here for Myspace Layouts

Pages

Wednesday, October 22, 2014

kami menjual sabun double gluta





SABUN DOUBLE GLUTA / DOUBLE GLUTA SOAP
~ Memutihkan kulit
~ Melembut & melicinkan kulit
~ Merawat kulit berminyak, berjerawat serta tona kulit tak sekata
~ Sesuai digunakan utk muka & badan
~ Boleh merawat masalah jerawat badan
~ Sesuai utk semua jenis kulit
~ Selain memutih, sabun ni dapat merawat kulit
~ Kesan seawal 7 hari ( sekali guna pun dah nampak kesan )
~ Tak semua kulit peeling walaupun tak peeling tetap akan dapat kulit yg putih
~ Tak merbahaya & sakit bila peeling sbb sabun ni bertindak membuang sel kulit mati & gantikan sel kulit yg lebih cantik & sihat
~ Bau yang wangi
rm25 inc postage
wechat/whatsapp : 0174510285
code area sungai petani, kedah 

or visit my page
https://www.facebook.com/pages/Aynia-beauty/1527730900805395

kami menjual krim ibu putih

Tunggu dalam 2 - 3 minggu macam tu walaupun hakikatnya kadang-kadang dalam 3,4 hari je pun korang dah boleh tengok kulit korang cerah dari sebelumnya. hehe. Banyak testi yang pakai dua tiga hari pon dah nampak hasil.

Rm25 inc postage per item
wechat / whatsapp : 0174510285
code area sungai petani kedah

Sunday, October 19, 2014

kami menjual pelbagai produk kecantikan


mari mari like page ini https://www.facebook.com/pages/Aynia-beauty/1527730900805395
kami menjual pelbagai produk kecantikan yang berada di pasaran , produk kami semuanya original yaa . segalanya disitu . banyak anda ber-shopping lebih murah tau . jangan lupa like https://www.facebook.com/pages/Aynia-beauty/1527730900805395



https://www.facebook.com/pages/Aynia-beauty/1527730900805395