Click here for Myspace Layouts

Pages

Sunday, September 15, 2013

bayang layang-layang

patutkah aku jujur ? kalau aku jujur aku akan sakitkan hati orang . orang yang aku sayang dan orang yang paling aku sayang . aku syg dia tapi aku lebih sygkan dia . dia berikan aku cinta , semangat dalam kehidupan dan dia membesarkan aku . apa ? hm . aku cepat bosan . dan sampai sekarang aku masih bertahan . apa maknanya ? *tadak maknanya* ok fine . tapi patutkah aku jujur ? orang lain ok ja , kenapa aku tak ? kenapa aku rasa aku sorang ja yang lain . aku dah jauh tersesat tapi apa boleh buat . aku tak boleh fikir masak-masak walaupun ini jalan cerita hidup aku . aku dah corakkannya dengan warna gelapp . aku rasa memang tadak jalan dan tadak dah warna cerah untuk aku . aku terima , mungkin aku salah dalam hal ini . aku patut lebih berhati-hati dan tidak mudah percaya orang . doa doa , tapi aku buat apa ? nothing ok , so dudukk diam terima padah . hm . aku putus asaa . ini bukanlah kehidupan aku . aku jalan tanpa tengok depan malah membelakang , agar tiada siapa akan nampak aku . dulu dan sekarang berbeza . mungkin dulu aku akan usaha apa yang aku inginkan tapi sekarang tidak . aku hanya biarkan ia berlalu . kerana apa ? kerana aku tahu apa yang aku inginkan tidak akan pernah aku miliki secara hakiki . aku hanya bagaikan bayang pada layang-layang yang menari dilangit .

No comments:

Post a Comment