Click here for Myspace Layouts

Pages

Sunday, September 15, 2013

bukan niat

dalam hidup kadang-kadang kita lebih banyak dapatkan apa yang tidak kita inginkan .. akhirnya kita tahu bahawa yang kita inginkan kadang-kadang tidak dapat membuat hidup kita  lebih bahagia .. andai aku bisa terbang , akan ku terbang jauh daripada semua orang ..

bayang layang-layang

patutkah aku jujur ? kalau aku jujur aku akan sakitkan hati orang . orang yang aku sayang dan orang yang paling aku sayang . aku syg dia tapi aku lebih sygkan dia . dia berikan aku cinta , semangat dalam kehidupan dan dia membesarkan aku . apa ? hm . aku cepat bosan . dan sampai sekarang aku masih bertahan . apa maknanya ? *tadak maknanya* ok fine . tapi patutkah aku jujur ? orang lain ok ja , kenapa aku tak ? kenapa aku rasa aku sorang ja yang lain . aku dah jauh tersesat tapi apa boleh buat . aku tak boleh fikir masak-masak walaupun ini jalan cerita hidup aku . aku dah corakkannya dengan warna gelapp . aku rasa memang tadak jalan dan tadak dah warna cerah untuk aku . aku terima , mungkin aku salah dalam hal ini . aku patut lebih berhati-hati dan tidak mudah percaya orang . doa doa , tapi aku buat apa ? nothing ok , so dudukk diam terima padah . hm . aku putus asaa . ini bukanlah kehidupan aku . aku jalan tanpa tengok depan malah membelakang , agar tiada siapa akan nampak aku . dulu dan sekarang berbeza . mungkin dulu aku akan usaha apa yang aku inginkan tapi sekarang tidak . aku hanya biarkan ia berlalu . kerana apa ? kerana aku tahu apa yang aku inginkan tidak akan pernah aku miliki secara hakiki . aku hanya bagaikan bayang pada layang-layang yang menari dilangit .

Thursday, September 5, 2013

Sandiwara Cinta - Republik



jujurlah sayangg :)

cukup la

ya atau tidak , lepaskan atau tidak . byak telah lalui takan lah nk lepaskan . dah dapat pegang , kenapa nak lepaskan . perlu ka ? memang banyak lagi tapi mampukah ? aku sebegini , aku bukan macam orang lain pun :) berserah . naluri aku berkata ~

Monday, September 2, 2013

you and i chord guitar

If these are wrong, feel free to post your own.  This is my first tab.  Very cute song
sings with her producer.


Intro: C

 C
don't you worry, there my honey
 F
we might not have any money
 Am                               F
but we've got our love to pay the bills

 C
maybe I think you're cute and funny,
 F                            Am
maybe I wanna do what bunnies do with you,
                   F
if you know what I mean

     C                 E               F                     C
Oh, let's get rich and buy our parents homes in the South of France
                             E
let's get rich and give everybody nice sweaters
    F                 G
and teach them how to dance
          C                  E
let's get rich and build our house on a mountain
       F                   D
making everybody look like ants
            C              F  G       C
from way up there, you and I, you and I


well you might be a bit confused
    F
and you might be a little bit bruised
    Am                            F
but baby how we spoon like no one else
   C
so I will help you read those books
   F
if you will soothe my worried looks
    Am                              F
and we will put the lonesome on the shelf


     C                 E               F                     C
Oh, let's get rich and buy our parents homes in the South of France
                             E
let's get rich and give everybody nice sweaters
    F                 G
and teach them how to dance
          C                  E
let's get rich and build our house on a mountain
       F                   D
making everybody look like ants
            C              F  G       C
from way up there, you and I, you and I

(no guitar)

oh, let’s get rich and buy our parents homes in the south of France
let's get rich and give everybody nice sweaters
and teach them how to dance
let's get rich and build our house on a mountain
making everybody look like ants
from way up there you and I, you and I, you and I