Click here for Myspace Layouts

Pages

Thursday, March 28, 2013

sentiasa

Hujan tak berhenti sejak awak pergi tinggalkan saya
Sehinggakan saya lemas
Saya cuba sedaya upaya
Tapi tanpa awak , saya putus asa

Sekarang, saya tak boleh menyanyi lagu cinta
Seperti mana yang saya ingin jadi
Saya bukan yang terbaik
Tapi itulah saya

Dan saya mencintai awak – sentiasa
Dan saya akan berada di sini selama-lamanya berhari-hari – sentiasa
Saya akan di sini sehingga bintang tak bersinar lagi sehingga langit meletus
Perkataan ini bukanlah satu sajak
Dan saya tahu apabila saya tiada, awak akan berada di fikiran saya
Dan saya akan cintai awak – sentiasa

Sekarang gambar awak yang awak tinggalkan
Hanyalah kenangan kehidupan yang berbeza
Sesetengah ada yang membuatkan kita ketawa, ada yang membuatkan kita menangis
Itu salah satu yang membuat awak perlu untuk mengucapkan selamat tinggal
Apa yang saya boleh berikan untuk awak membiar jari saya melalui rambut awak
Untuk menyentuh bibir awak, untuk memegang awak dekat dengan saya
Apabila awak mengatakan doa, awak cuba untuk memahami
Saya telah membuat satu kesilapan

Apabila dia memegang awak menutup, apabila dia menarik awak rapat
Apabila dia mengatakan perkataan awak perlu untuk mendengar
Saya berharap saya adalah dia yang menyatakan perkataan itu adalah milik saya
Mengatakan kepada awak sehingga akhir masa

Jika awak suruh saya menangis untuk awak
saya boleh
Jika anda suruh saya mati untuk anda
saya akan
Lihatlah muka saya
Tiada harga tidak akan terbayar
Untuk mengatakan kata-kata ini kepada awak

Tiada nasib
Dalam ini sempit
Tetapi, jika awak memberikan saya hanya satu lagi peluang
Kita boleh bina kembali impian lama kita
Dan kehidupan kita yang lama
Kita akan mencari tempat di mana matahari masih bersinar



- hanyalah sekadar perkataan yang di sambungkan menjadi satu ayat dan satu rangkap sehingga menjadi satu menceritaan -

No comments:

Post a Comment