Click here for Myspace Layouts

Pages

Monday, March 11, 2013

rasa itu dan ini

rasa kosong dalam diri dan dalam fikiran aku sekarang , aku perlukan dia .. Tuhan , tolong sampaikan rindu aku utk dia . sungguh aku rindukan dia
aku patut gembira atau sedih ? sebenarnya aku akan sedih bila menjelang hari lahir aku :') sebab orang yang aku sayang pergi tinggalkan aku saat hari lahir aku . genap umur aku satu tahun . saat itu juga Yang Esa telah mengambilnya . mungkin aku tidak pernah ceritakan kepada sesiapa mahupun mama dan ayah . aku sedih sebab aku tak kenal arwah , aku dapat rasakan kasih sayangnya walau aku hanya beberapa bulan . dialah yang selalu dengan aku saat mama pergi kerja dengan ayah . genap satu tahun .. ya tarikh itu . argh . kalaulah kan .. semuanya sudah 16tahun mamatok :') org rindu mamatok org rindu wan , org syg mamatok . org syg wan . org suka dengar ayah cerita tentang mamatok dan wan . org akan susul mamatok dan wan :')

Al-Fatihah

No comments:

Post a Comment