Click here for Myspace Layouts

Pages

Thursday, March 7, 2013

kerana mulut badan binasa

kerana mulut kau macam puaka =..= hok'alohh
dendam dengan aku cakapp , takyah nak fitnah . nak ungkit ? aku boleh gak :D nak belajar buat cara nak belajar , takyah tipu . dah ada awek cari orang lain gak "nak kata kat aku" sakit hati ow last sekali aku yang kena tempias . aku tahu la aku jahat pun sampai semua benda aku yang salah . kaitkan family cari masalah la tu . berani buat berani tanggung . benda dah lama nak ungkit apanya lagi . bila kita dah kuburkan mayat , kita korek balik dia tak akan jadi bangkai . faham ? haaa cari modal nak fitnah AKU LAGI LA TU !

No comments:

Post a Comment