Click here for Myspace Layouts

Pages

Thursday, March 28, 2013

test test

muka lulus test :D yeahh
i used to think that i was better alone . why did i ever wanna let you go ? under the moonlight as we stared at the sea . the words you whispered i will always believe ~

sentiasa

Hujan tak berhenti sejak awak pergi tinggalkan saya
Sehinggakan saya lemas
Saya cuba sedaya upaya
Tapi tanpa awak , saya putus asa

Sekarang, saya tak boleh menyanyi lagu cinta
Seperti mana yang saya ingin jadi
Saya bukan yang terbaik
Tapi itulah saya

Dan saya mencintai awak – sentiasa
Dan saya akan berada di sini selama-lamanya berhari-hari – sentiasa
Saya akan di sini sehingga bintang tak bersinar lagi sehingga langit meletus
Perkataan ini bukanlah satu sajak
Dan saya tahu apabila saya tiada, awak akan berada di fikiran saya
Dan saya akan cintai awak – sentiasa

Sekarang gambar awak yang awak tinggalkan
Hanyalah kenangan kehidupan yang berbeza
Sesetengah ada yang membuatkan kita ketawa, ada yang membuatkan kita menangis
Itu salah satu yang membuat awak perlu untuk mengucapkan selamat tinggal
Apa yang saya boleh berikan untuk awak membiar jari saya melalui rambut awak
Untuk menyentuh bibir awak, untuk memegang awak dekat dengan saya
Apabila awak mengatakan doa, awak cuba untuk memahami
Saya telah membuat satu kesilapan

Apabila dia memegang awak menutup, apabila dia menarik awak rapat
Apabila dia mengatakan perkataan awak perlu untuk mendengar
Saya berharap saya adalah dia yang menyatakan perkataan itu adalah milik saya
Mengatakan kepada awak sehingga akhir masa

Jika awak suruh saya menangis untuk awak
saya boleh
Jika anda suruh saya mati untuk anda
saya akan
Lihatlah muka saya
Tiada harga tidak akan terbayar
Untuk mengatakan kata-kata ini kepada awak

Tiada nasib
Dalam ini sempit
Tetapi, jika awak memberikan saya hanya satu lagi peluang
Kita boleh bina kembali impian lama kita
Dan kehidupan kita yang lama
Kita akan mencari tempat di mana matahari masih bersinar



- hanyalah sekadar perkataan yang di sambungkan menjadi satu ayat dan satu rangkap sehingga menjadi satu menceritaan -

Just a cat ?

bila kita tengok cermin , kita akan nampak diri kita . kita tak akan pernah nampak orang lain :


Tuesday, March 26, 2013

Gio - Getar Hati(OST Lagenda Budak Setan) chords and lyric

VERSION 1

Intro: D A D A

D A
Saat pertama aku mengenal dirimu
D A
Bergetar jiwa ragaku kau mempersonaku
F# D
Tanpamu aku lemah
F# D
Kau berikan kucahaya
F# D
Terangi gelap hidupku
Bm E
Kululuh Padamu
A
Dengar Hatiku
D
Kanku Bisikan Cintaku
A
Lihat Jiwaku
D
Kan Kau Dapatkan Setia....ku
A D
Ingat Diriku Kau Kan Rasakan Rinduku
Bm A
Untuk Dirimu KanKu Berikan Hidupku..woooo

Bridge: D A D A

D A
Yakinkan aku ini bukanlah mimpi
D A
Ku yakin kau adalah satu belahan jiwaku
F# D
tanpamu aku lemah
F# D
kau berikan ku cahaya
F# D
terangi gelap hidupku
Bm E
ku luluh padamu

Outro: D A


VERSION 2 (Tab version)



intro

E--3333-x-3333-x-3333-x-3333-x-33333--|
B--5555-x-5555-x-5555-x-5555-x-33333--|
G--4444-x-5555-x-4444-x-5555-x-44444--|
D--5555-x-5555-x-5555-x-5555-x-55555--|
A--3333-x-3333-x-3333-x-3333-x-55555--|
E--3333-x-3333-x-3333-x-3333-x-33333--|

verse
E--3-x-3-x-3-x-333-3333-|
B--5-x-5-x-5-x-333-3333-|
G--4-x-4-x-4-x-444-4444-|
D--5-x-5-x-5-x-555-5555-|
A--3-x-3-x-3-x-333-5555-|
E--3-x-3-x-3-x-333-3333-|
Saat pertma aku mengenal dirimu, berdetar jiwa ragaku kau mempersoraku..

riff
E--00000--0---------0-------10-|
B--55555--0---------5-------10-|
G--55555--9---------5-------11-|
D--55555--10---3x---5-------12-|
A--xxxxx--10--------x-------12-|
E--55555--8---------5-------10-|
tanpamu aku lemah, kau beri kn ku cahaya
terangi gelap hidupku, kululuh padamu

chorus
E--33333333--33333333--55555555--55555-|
B--33333333--55555555--55555555--77777-|
G--44444444--55555555--55555555--77777-|
D--55555555--55555555--77777777--77777-|
A--55555555--33333333--77777777--55555-|
E--33333333--33333333--55555555--55555-|
Dengar hatiku kan ku bisikan cintaku,
Lihat juwaku kan kau dapatkan setia...ku
Ingat diriku kau kan rasakan rinduku
untuk dirimu kan ku berikan hidupku..woo

Sunday, March 24, 2013

I waiting here


 Oceans apart day after day
And I slowly go insane
I hear your voice on the line
But it doesn't stop the pain
If I see you next to never
How can we say forever
Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here waiting for you

I took for granted, all the times
That I thought would last somehow
I hear the laughter, I taste the tears
But I can't get near you now
can't you see it baby
You've got me going crazy
I wonder how we can survive
This romance
But in the end if I'm with you
I'll take the chance




Monday, March 11, 2013

rasa itu dan ini

rasa kosong dalam diri dan dalam fikiran aku sekarang , aku perlukan dia .. Tuhan , tolong sampaikan rindu aku utk dia . sungguh aku rindukan dia
aku patut gembira atau sedih ? sebenarnya aku akan sedih bila menjelang hari lahir aku :') sebab orang yang aku sayang pergi tinggalkan aku saat hari lahir aku . genap umur aku satu tahun . saat itu juga Yang Esa telah mengambilnya . mungkin aku tidak pernah ceritakan kepada sesiapa mahupun mama dan ayah . aku sedih sebab aku tak kenal arwah , aku dapat rasakan kasih sayangnya walau aku hanya beberapa bulan . dialah yang selalu dengan aku saat mama pergi kerja dengan ayah . genap satu tahun .. ya tarikh itu . argh . kalaulah kan .. semuanya sudah 16tahun mamatok :') org rindu mamatok org rindu wan , org syg mamatok . org syg wan . org suka dengar ayah cerita tentang mamatok dan wan . org akan susul mamatok dan wan :')

Al-Fatihah

Friday, March 8, 2013

the purpose of this song is very meaningful

Lately I've been thinking
Thinking about what we had,
I know it was hard,
It was all that we knew

Have you been drinking
To take all the pain away?
I wish that I could give you what you deserve

Cause nothing can ever,
Ever replace you.
Nothing can make me feel like you do,
You know there's no one
I can relate to.
And know we won't find a love that's so true...

There's nothing like us,
There's nothing like you and me,
Together through the storm.
There's nothing like us,
There's nothing like you and me,
Together

I gave you everything, baby,
Everything I had to give.
Girl, why would you push me away, yeah?
Lost in confusion,
Like an illusion,
You know I'm used to making your day...

But that is the past now,
We didn't last now,
I guess that this is meant to be,
Tell me, was it worth it?
We were so perfect.
But, baby, I just want you to see...


Thursday, March 7, 2013

kerana mulut badan binasa

kerana mulut kau macam puaka =..= hok'alohh
dendam dengan aku cakapp , takyah nak fitnah . nak ungkit ? aku boleh gak :D nak belajar buat cara nak belajar , takyah tipu . dah ada awek cari orang lain gak "nak kata kat aku" sakit hati ow last sekali aku yang kena tempias . aku tahu la aku jahat pun sampai semua benda aku yang salah . kaitkan family cari masalah la tu . berani buat berani tanggung . benda dah lama nak ungkit apanya lagi . bila kita dah kuburkan mayat , kita korek balik dia tak akan jadi bangkai . faham ? haaa cari modal nak fitnah AKU LAGI LA TU !

Wednesday, March 6, 2013

jangan sakiti aku

Aku manusia yang punya perasaan , yang ingin disayangi dan menyayangi.. mahukah kau mencuba mengerti , akan kisah hidupku yang sebenar-benarnya.. apalah arti sebuah kata cinta ?  bila hanya melihat yang baiknya saja.. tolonglah aku dan jawablah aku , sanggupkah kau menerimaku seperti ini ?

jangan sakiti hatiku lagi ,  jangan sakiti diriku lagi ,  membuat aku smakin tersiksa di hidupku ini..




Sunday, March 3, 2013

black force

Tuhan
aku telah cuba, aku mencuba menjadi yang terbaik walau hakikatnya tak sempurna.. aku tahu itu, salah aku.. tapi salah dia jugak.. aku yang tersiksa.. lebihnya aku.. memang tiada ruang dalam diri aku mungkin.. aku cuba yakinkan.. tapi ada satu pukulan yang kuat membuatkan aku bangun dan jatuh.. aku akan ada di setiap yang ada.. aku akan pergi di setiap yang pergi..

aku hanya ingin kau tahu , cinta aku hanya satu , hanya untuk kamu

Hafiz - Untuk Kamu (Lyrics Video)



aku berharap , akan ada manusia yang akan memahami aku . tapi tidak ..
saya rindu awak