Click here for Myspace Layouts

Pages

Monday, February 25, 2013

none title lah

Kalau kita tengok kawan kita buat salah , kita mesti nak tegur kan ? tapi aku tak , aku hanya akan cakap , jangan la buat , dah-dah . sebab aku tahu aku bukanlah seorang yang sempurna nak tegur-tegur orang bagai . aku tahu walaupun benda tu memang salah macam mana sekalipun , aku rasa biarlah orang lain yang tegur dia . sebab aku tahu aku pun pernah dalam situasi macam tu , aku tahu aku bukannya orang yang baik-baik tapi aku sedar akan kesilapan aku dahulu . apa yang aku mampu buat ialah berharap agar dia berubah dan untuk diri aku berubah sepenuhya kerana setiap hari kita belajar benda yang baru  kita mengambil pengalaman berdasarkan kesilapan lalu , kita amalkan tabiat berdasarkan hari-hari selalu . apapun yang berlaku , aku tetap aku , itu tidak akan pernah berubah . siapa yang kenal aku , kenal lah . mungkin itu diri aku yang sebenar , mungkin bukan  sebab aku adalah pemegang rahsia terbesar tentang diri aku  hanya aku dan Tuhan . apa aku rasa tentang diri aku , apa aku rasa tentang orang lain , apa aku rasa tentang itu tentang ini . aku lah pemegang rahsia aku .


No comments:

Post a Comment