Click here for Myspace Layouts

Pages

Saturday, February 16, 2013

bla bla bla

apa saja yang dia buat semua tak kena di mata kita sebab kita benci dia . kan ? haha , aku bercakap tentang diri aku mungkin ada sesetengah orang tu akan terasa tapi ini kenyataan . bila aku bencikan seseorang itu mestilah bersebab mungkin dia ada buat salah atau apa yang dia buat tu tak betul then walaupun dia dah minta maaf atau apa pun , aku akan tetap anggap dia bla bla bla . pernah juga aku terfikir , kenapa aku benci dia sangat ? apa yang dia buat ? dia dah minta maaf kan ? apa lagi aku nak . sudah cukup sudahhhh ~ cukup sampai di sini sajaaa ~ haha nyanyi pulak . haaa kutuk aku la tuh , cakap aku bla bla bla , tahu la suara "senggau" pun xD haha

mungkin ada sebab tersendiri hati bermain macam tu kan ? memang susah nak buang sikap macam ni cuma satu ja yg boleh kita buat ! jeng jeng jengggg , haha . excited kenapa lahh xD ok fine actually aku cakap sorang-sorang , hahahaha . apa yang kita boleh buat ialah buat tak tahu . apa ? apaa ? betul paaa , kita buat tak tahu ja lah . biarlah dekat dia , dia nak buat apa pun , kita ambil tahu last sekali kita dapat dosa xD dosa mengutuk bla bla bla . haha . kann ? buat apa kita nak ambil tahu tentang dia kalau last sekali kita juga yang sakit hati bla bla bla . baik kita buat tak tahu ja apa yang dia nak buat , apa yang tengah dia buat , apa yang lepas dia buat xD hohoo dasyatttt ;D

ok lah , mungkin ini memang jalan takdir aku . aku macam mana pun takpa lah asalkan semua orang bahagia . biar aku sendiri berdarah , asal aku boleh tengok kawan aku senyum ;) biar aku tunggu bulan jatuh ke riba sekali pun sampai hujung waktu aku pun takpa :) aku biarkan perasaan aku sendiri bermainkan lagu CINTA DALAM HATI , hahhahha . sayupp weih :') k Assalamualaikum semua 

No comments:

Post a Comment