Click here for Myspace Layouts

Pages

Tuesday, December 25, 2012

kini sesal dulu tak pernah

kita mesti pernah sesekali tu menyesal tinggalkan orang yang sayang kita untuk orang yg kita suka . taa daaa ~ dah beribu kali kott aku ckp benda ni , haha malah dunia ni tetap sama . kehidupan masing2 sama , tiada yang membezakan kehidupan kita . malah kadang-kadang tu kita mempunyai perasaan yang sama atau mungkin nasib yang sama :) mcm sorang budak ni :) dia tinggalkan PAA untuk BD yg dia suka , walhal si PAA ni syg sgt dekat dia , PAA sanggup buat apa saja demi dia tapi di sebabkan kehendak dia ingin memiliki BD memaksa dia untuk tinggalkan PAA . PAA tak sanggup tapi PAA terpaksa lepas kan dia untuk lihat dia gembira bahagia . iya lah , walaupun budak ni tak jaga hati PAA tapi PAA tetap sayang dia . walaupun PAA sering disakitkan hatinya malah PAA tetap bersabar demi bersama budak ni . PAA adalah terbaik untuk dia tapi dia sia-siakan untuk orang yang DIA SUKA tapi orang yang dia suka tu ? tak setia pulak dengan dia . itulah hukum karma sayang ;) apa yang kita buat dekat orang akan jadi balik dekat kita . dunia ini berpusing bagaikan roda , kadang-kadang kita di atas kadang-kadang kita dibawah . yang selalu berada di atas akan jatuh kebawah jugak :) better kita jujur dengan diri kita dan orang sekeliling kita . awak pcaya cakap saya , sekali hati kita bersuara itu adalah yang terbaik . kalau itu yang hati awak cakap buat kali pertamanya , itulah yang patut awak buat  jangan pernah paksa diri awak . hati selalu benar sygg , hati tak dapat bohong kita syggg . saya perlukan banyak masa untuk berfikir tentang semua ni :') ok , sampai sinilah dulu ya ? nanti kalau diberi izin lagi saya post lah tentang hidupan yang saya alami ;) assalamualaikum semua

No comments:

Post a Comment