Click here for Myspace Layouts

Pages

Friday, December 28, 2012

cengeng

cengeng , hooo :O apa itu cengeng ? cengeng itu adalah seseorang yang mudah menangis :p hew ok fine memang aku ni si cengeng bahkan kalau harta benda aku rosak pun aku akan nangis . HA HA HA ok gelak la gelak la . memang aku suka pun *buat muka merajuk* tah la kenapa aku rasa macam tu , kalau ada benda tak kena ja automatically air mata aku turun walaupun sikit walaupun hanya bertakung . aku pun tak faham kenapa . sebab tu la ramai cakap aku si cengeng . nangis nangis nangis , tu ja keja . tapi aku tak kisah pun orang cakap aku macam tu , sebab tu diri aku . tiada apa yang boleh di ubah . aku try untuk berubah jadi kuat tapi last-last tak jadi juga . aku try lah macam mana pun tetap sama saja . ia lah macam kita nak ajar anak ketam jalan lurus , try la tengok . boleh ka ? haaa , macam tu lah sifat manusia ni pun . Tuhan sempurnakan kita , tapi kita selalu tak syukur . kita selalu buruk-burukkan sifat hamba Nya yang lain . aku bercakap bukan tentang sesiapa malah diri aku sendiri pun lebih kurang sama ja . kita tiada beza , hanyalah akal dan cara pemikiran kita yang dapat membezakan setiap manusia . 


No comments:

Post a Comment