Click here for Myspace Layouts

Pages

Thursday, October 18, 2012

segalanya bakal menghantui aku

; Di saat aku menulis ini percayalah airmata yang keluar ini bagaikan hilang nya kepercayaan ku pada mu :’)


Waktu terasa semakin berlalu
Tinggalkan semua cerita tentang kita
Akan tiada lagi kini tawa mu L
Untuk hapuskan rasa sepi di hatiku

Tak pernahkah kau sedari AKU LAH yang kau SAKITI !
Engkau pergi dengan janji mu yang telah kau ingkari
Oh Tuhan , tolonglah aku hapuskan rasa cintaku pada nya
Aku ingin hidup bahagia walau tak bersama dia

Ada cerita tentang aku dan dia
Dan kita bersama saat dulu kala
Ada cerita tentang masa yang indah
Saat kita berduka saat kita tertawa

Teringat di saat kita tertawa bersama
Ceritakan semua tentang kita :’)
Memang tak kan mudah bagi ku untuk lupakan segalanya
Aku pergi untuk “dia” ~

Aku bagai laut tak bertepi dan tak berkarang
Aku bagai bintang yang tak di temani malam

Teringat janji lama mu kepadaku
Teringat aku teringat
Teringat saat kau masih ada di sisi
Temani ku di sepanjang hari ku

Inilah akhir cintaku , inilah akhir kisah ku J
Setelah kau jauh tinggalkan ku
Tak bisa aku melupakan mu
Tak bisa aku tanpa mu , tak pernah ku rela kau tinggalkan aku

Ku tak percaya kau membahagi cinta L
Tahukah engkau betapa sakitnya kau membahagi cinta kerna “dia”

Tak pernah ku cuba melupakanmu
Mengapa kau buat hati ku luka ?
Sekian lama aku menunggu
Kasih ? di mana hati mu ?

Ku berserah kepada Ilahi
Ku terima dengan dengan rela hati
Ku berdoa agar kau bahagia
Aku redha tanpa rasa hiba
Meneruskan hidup , jalan nan berliku

Kini segalanya telah berakhir ~
Aku berharap agar kau terima dengan ikhlas hati
Agar kau dapat maafkan diriku
Aku ucapkan SELAMAT TINGGAL oh kasih J


; 11.47pm – Wednesday – 17/10/2012 J

No comments:

Post a Comment