Click here for Myspace Layouts

Pages

Thursday, October 25, 2012

miliki hati mu

aku izinkan hati ini di lukai
aku izinkan hati ini di selubungi perasaan cemburu
aku izinkan hati ini menagih kasih daripada mu
aku izinkan hati ini menderita merindui mu

selagi rasa sayang dan cinta hidup di hati ku
selagi itu aku akan terus memahat nama mu di hati ku

walaupun aku menagih kasih mu
izinkan aku terus mencintai mu
andai diri mu tahu perasaan sayang itu ada dalam diri ku
datang , jemput dan pimpinlah tangan ku
menuju dan mencari kebahagiaan bersama

andai diri mu sedar perasaan cemburu menguasai diri ku
akan ku diam kan diri biar diri mu mengetahuinya sendiri
akan ku tunggu mu hingga hujung nyawa ku
sempat atau tidak diri mu ketahui
bahawa diri ku mencintaimu sepenuh hati ku

biarkan
biarkan dunia ini melalaikan kata hati ku itu
tapi
di syurga kelak akan terburai jua kata hati ku itu
AKU AMAT MENCINTAIMU
hingga akhir nafas ku , kan ku tunggu mu sayang :)

No comments:

Post a Comment