Click here for Myspace Layouts

Pages

Saturday, August 11, 2012

sejarah berulang

sakit , sakit adalah hari yang paling manusia benci :)) bila sakit semua pekerjaan terbatas . aku cuba sembunyikan rasa sakit aku tapi malangnya mama ayah aku dapat tahu . sakit , rasa sakit yang dulu pernah aku alami , adakah rasa rindu sakit tu datang balik pada aku ? Ya Allah , kuatkan lah semangat aku untuk terus hidup , berilah kesempatan utk mengharungi kehidupan ini lagi , tidak sanggop lagi aku melihat airmata seorang ibu dan ayah . jangan biarkan ia berulang , aku mohon . berilah aku kekuatan untuk meraikan hari yang mulia bersama-sama orang yang aku sayang :') akan aku perjuangkan demi orang-orang yang aku sayang . biarlah sakit mana pun aku akan bertahan untuk melihat orang-orang yang aku sayang :'))

No comments:

Post a Comment