Click here for Myspace Layouts

Pages

Sunday, August 12, 2012

penantian yang tertunda

aku tak mampu untuk membohongi diriku bahawa aku mencintainya
adakah ini semua takdir ? adakah apa yang aku takutkan selama ini sedang berlaku ?
adakah aku sedang kehilangan orang yang aku mulai sayang ? aku tak mampu menyatakan perasaan aku sendiri kerana baru ku sedar bahawa aku MENCINTAI DIA ! aku bodoh kerna aku tak tahu dari awai lagi . bermula lah hari itu hati merasakan sesuatu di saat kau datang memberi kebahagiaan terhadap ku . Ya Tuhan , bantulah aku mengecapi segala apa yang bermain di fikiran ku ? sukakah dia pada diriku ? atau hanya aku kah yang bertepuk sebelah tangan ? walau hati ku menjerit , kau tidak akan pernah menjadi milikku kerna segala-galanya apa yang sedang berlaku hanyalah hayalan semata-mata mengkaburi hati serta mataku . mungkinkah ia akan berakhir sampai disini sahaja ? aku amat menyayangi mu sanggupkah kau meninggalkan aku . aku hanya mampu berdoa .

buat kali terakhir 


; yang menyayangi mu , amoi :'|

No comments:

Post a Comment