Click here for Myspace Layouts

Pages

Thursday, August 9, 2012

hanya biarkan ia BERLALU

ok time dekat sekolah tadi aku sakit tekak , pedih gila dah la puasa kan . haha . dugaan . sabar jala . lepas tu aku mlas la nk ckapp sbb sakit tekak kawan aku semua cakap aku tada mood . haha . aku happy go lucky laa ~ heww . kadang-2 jaa lemah sikit ^^ then time "tadak mood" tu hee aku telah berjaya hasilkan madah . HAHA .

KHAMIS / 9.8.2012 / 11.27A.M

saban hari hati ku rasa tak menentu
rasa hadirnya satu perasaan
perasaan yang gelora menutupi
segala prasarana dalam jiwa

adakah itu tandanya bahawa aku suka pada nya ?
bagaikan bunga mawar yang giat mekar
akhirnya akan layu
jika itu yang akan terjadi kepada cinta kita kelak
akan aku hanya biarkan ia berlalu

adakah hatinya sama seperti hati ku
adakah hadir satu perasaan dalam diri nya ?
adakah dia merasakan apa yang ku rasakan
rasa cinta , rindu , sayang

aku tidak akan berharap sepenuh hati ku
jika ku hanya bertepuk sebelah tangan
akan ku redha
tiada hak untuk ku memaksa

sesungguhnya aku tidak mampu
bicara kata cinta ku untuk mu
tak mampu aku untuk berpisah dengan mu
jadi biarlah ia terkubur dalam jiwa

HANYA BIARKAN IA BERLALU 

No comments:

Post a Comment