Click here for Myspace Layouts

Pages

Sunday, August 12, 2012

bunga yang layu akhirnya

hi awak ? saya tahu awak akan baca ni :') so saya tada pilihan lain untuk nyatakan perasaan saya dekat awak , saya sayang awak , awak tahu tak ? sekarang awak tahu dah kan ? hew . saya sayangkan awak sangat-sangat cuma saya tak mampu nak cakap dekat awak sebab saya takut saya akan sakitkan hati awak nanti . sumpah saya sayang awak , tapi saya taknak sakitkan hati orang yang sayang . saya tak mampu :)) saya harap awak faham . kalau lepas ni awak taknak msj saya dah pun saya tak kesah sebab saya tada hak nak halang awak :) awak pun bukan milik saya , awak pun dah berpunya :') kalau lah ini kali terakhir buat "kita" saya nak ucapkan selamat tinggal jaga diri k :') saya ada satu lagu untuk awak :))



-->
hanya dirimu yang ku cinta
tak akan membuat aku jatuh cinta lagi
aku merasakan kau yang terbaik buat diriku

walau ku tahu kau tak sempurna
tak akan membuat ku jauh darimu
apa adanya ku kan tetap setia kepadamu

tuhan jagakan dia
dia kekasihku kan tetap milikku
aku sungguh mencintai
sungguh menyayangi setulus hatiku

tuhan jagakan dia - motif band


No comments:

Post a Comment