Click here for Myspace Layouts

Pages

Wednesday, June 22, 2011

jangan menyerah !!

jangan menyerah .. bila aku dgar lgu tu .. hati jadi tenang time nak hadapi msalah .. lirik lagu tu sgat mendalam bgi aku .. bila aku sdih aku dgar , bila aku ada msalah aku dgar lgu tuh .. nnti msti hati aku jdi tenangg .. dia mencritakan tentang kehidupan kita . kita smua msti penah di uji oleh Tuhan .. dengan ujian yg berat yg tak mmpu kita hadapi kan , kita rsa mcm bunuh diri , kita rsa mcm tak senang duduk . kita rasa tak ptut kita di dunia .. tpi kita kena tempuhi jgak hidupan kita mcm org lain .. kita hnya manusia yg hnya patuh pada mrintah Tuhan ... dunia hnya lah tmpat kita mnjalani hidup yg smentara yg penuh dugaan .. yg tk dpat kita sndiri duga msalah tu akan datang dekat kita mskipun hnya skelip mata .. tak ada mnusia yg hidup nya perfect tak ada mnusia hidupnya senang .. kita msti tempuh khidupan kita juga .. kita msti smpai . jgn putus asa .. .. bila dga lagu tu hati aku akan pulih balik ..

nak tgok lirik dia tak ? nah hanyati tau :)

tak ada manusia
yang terlahir sempurna
jangan kau sesali
segala yang telah terjadi

kita pasti pernah
dapatkan cobaan yang berat
seakan hidup ini
tak ada artinya lagi
reff1:
syukuri apa yang ada
hidup adalah anugerah
tetap jalani hidup ini
melakukan yang terbaik
tak ada manusia
yang terlahir sempurna
jangan kau sesali
segala yang telah terjadi
repeat reff1
reff2:
Tuhan pasti kan menunjukkan
kebesaran dan kuasanya
bagi hambanya yang sabar
dan tak kenal putus asa
repeat reff1
repeat reff2

No comments:

Post a Comment