Click here for Myspace Layouts

Pages

Tuesday, May 17, 2011

cinta dalam hati



mungkin ni mmg jalan hidup aku . hidup tanpa dicintai .. tpi takpa asal kau hdup bahgia .. tu pun ckup baik utk aku .. dah lama aku pendam prsaan nih . aku mnggu mu utk myambut cinta ku . tpi tak mgapa , mencintai mu saja m’bahgiakan aku . aku nak kau thu , aku disini mnantikan diri mu . mskipun aku tggu hgga hujung nafas aku dan berharap rasa ini kan abadi untuk selamanya . dan izinkan aku utk peluk diri mu utk kali ini sja , utk kali yg terakhir .. aku nak ucapkan selamt tggal utk slamanyaa .. dan aku biarkan rsa ini bahagia utk skjap sja ..

No comments:

Post a Comment