Click here for Myspace Layouts

Pages

Monday, May 23, 2011

yunalis zarai

yeahh !!
humm . bgi aku an .. dy nyhh comey ar .. cute cnadd





comey kan .. pernah jugak la tefikir nak jdi cm dia

hahaha , boleh ka ? haha not sure



I am learning guitar !
to the kind her ! hahaha 




her very stylish . sukanya !

Tuesday, May 17, 2011

boomerang




The fire was out But then the phone rang And all of the heat came back again As much as I try Your hard to resist And all it takes is just one kiss And I’m finally in your hands I’m under your spell You sent me spinning
You pull me in close You throw me away I keep coming back like a boomerang You tell me to go You beg me to stay I keep coming back like a boomerang Around around around back again Around around around back again You treated me like I’m your little toy You tell me I’m not like other boys And next thing I know you toss me aside And you don’t even bother with goodbye But when you say hello I can’t ignore you You sent me spinning

cinta dalam hati



mungkin ni mmg jalan hidup aku . hidup tanpa dicintai .. tpi takpa asal kau hdup bahgia .. tu pun ckup baik utk aku .. dah lama aku pendam prsaan nih . aku mnggu mu utk myambut cinta ku . tpi tak mgapa , mencintai mu saja m’bahgiakan aku . aku nak kau thu , aku disini mnantikan diri mu . mskipun aku tggu hgga hujung nafas aku dan berharap rasa ini kan abadi untuk selamanya . dan izinkan aku utk peluk diri mu utk kali ini sja , utk kali yg terakhir .. aku nak ucapkan selamt tggal utk slamanyaa .. dan aku biarkan rsa ini bahagia utk skjap sja ..

Monday, May 16, 2011

dilamun rindu ~~!

Kenape bila saie bersendirian… Saie Terkenang kenangan waktu kite bersama dulu… Rasa pilu bila awak ta Ade di sisi saie… Indahnya waktu itu… Bila awak disamping saie… mcm dunia Ni milik kita jewp… sekarang cume saie y dilamun rindu… Kenape awak menghilangkan diri awak…? Katakan salah saie pade awak Sehingga… awak hancurkan hidup saie… Berikan lah saie kesempatan… utk menjelaskannya… Saie Akan jelaskan pade awak… Agar awak Akan pahami APA y tlah terjadi… Tak perlu larh awak meragui ketulusan hati ini… Kerana saie disalah mengerti . Tidak pernah saie terlintas utk menduakan awak… Kerane saie tlah berjanji pade awak y Cinta kita Kan abadi tak perlu awak larh menghianati… Cinta y lubur & murni diatas kemarahan orang laen…! Awak…! Saie harap cnad awak balik kepangkuan saie! Saie perlukan awak dalam hidup saie… hanya awak y saie perlu… hanya awak jantung saie… hanya awak hati saie… hanya awak segala-galanya bagi saie!

Sunday, May 15, 2011

entah bila ..

entah bila..
kegelapan yg mnutupi chaya lilin d tngn ini
pergi mninggalkn ku
sdng kgelpn i2
adlh byngn ku sndiri..
entah bila kekusutn yg tersimpul
d antara benang2 bjuku
terhurai mudah
sdngkn baju ini
adlh jhitan drpd tngnku sndiri...
entah bila ksn2 darah yg mngotori
slendang putih ini
terhapus brsih
sdngkn slendang ini
sngaja ku baluti lukaku...
dan entah bila
dpa q mngerti
bhwa kslpnku sndiri
adlh pembawa sgala beban yg ku tnggung ini.....

Thursday, May 5, 2011

tak tahan

Ada seorang makcik ni berumur 40++. Dia naik bas ekspres dari KL ke
Perlis. Tengah perjalanan dia nak berhajat kecil.
'alamak! leceh betullah. Tadi masa berhenti tadi tak nak kencing.
Adohh... malu pulak leh nak suruh drebar tu berenti' kata mak cik ni dalam
hatinya.

Makcik ni duduk belakang sekali. Lepas tu pulak org tak ramai.
Maklumlah... hari isnin, orang kerja. Makcik ni pun balik sebab emergency.
'macam mana nak buat ni'
Mak cik ni ada idea. Dekat tingkap bas kan ada tingkap kecik. Lepas tu
bas tu berlangsir.
'alahh kencing je lah ikut tingkap ni'. Hajatnya lepas dengan
jayanya...

Lepas tu air tu terpercik sikit2 kat seorang Mat Motor. Mamat ni pun
angin lah. 'kurang hajar!!!'

Mamat ni pun beri arahan berhenti kat drebar bas. Then Mamat ni pun
naik dalam bas dan menjerit.
'sapa yg #@#@##@% &^ ludah kat luar tadi hahhh !!!!
baik korang mengaku!!!'

Makcik ni rasa bersalah dan nak minta maaf. Dia pun berdiri.
'makcik ni apahal bangun!! duduk!!!'' jerit Mamat ni.
'cepat!! ngakulah!!!' kata Mamat ni.

Makcik ni bangun lagi. Dia kata 'sebenarnya nak...'
Lepas tu terus dipotong percakapan makcik tu.

'Makcik diam!', kata Mamat tu.
'Saya tau orang yang ludah tu lelaki sebab saya nampak mulut dan misai dia!!' jerit Mamat tu!!!

Sunday, May 1, 2011

Plain White T's - Boomerang

sweety . yummy yummy



teman


Teman, kata sederhana yang tidak mudah ditemukan dalam kenyataan
Teman, tak semua yang dekat bisa berlabelkannya
Teman, ada kerinduan untuk selalu dapat bertemu dengan sosok sepertinya
Pernahkah kau temukan seseorang yang senantiasa setia di sisimu kala kau jatuh dan hilang asa.
Pernahkah kau dapati sesosok makhluk yang selalu tahan mendengar kisahmu kala angin membawa berita-berita busuk tentangmu.
Pernahkah handphone berdering di tengah malam,hanya untuk sebuah kalimat pendek“Apa Kabar Imanmu Malam ini ?”
Pernahkah kau tangkap butiran air mata yang disembunyikan, sehabis doa panjang yang padanya terselip namamu.
Dialah teman sejatimu



salam cinta